• +48 505-868-405
  • dawid.szutowski@gmail.com

Badania rynku

Badania rynku

Badania rynku pozwalają na identyfikację szans i zagrożeń w otoczeniu przedsiębiorstwa. Prowadzone badania pozwalają zdobyć nową wiedzę umożliwiającą podejmowanie najlepszych decyzji menedżerskich. Pokazują najlepsze kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, wskazują nisze rynkowe, dostarczają informacji jak odpowiedzieć na potrzeby klientów.

Badania rynku

Korzyści

Badania rynku dotyczą najczęściej takich obszarów jak:

  • polityka cenowa,
  • zachowania konsumentów,
  • działania konkurencji,
  • popyt na określone grupy produktów.

Pokazują sytuację obecną, jej przyczyny i tendencje rozwojowe. Wyniki badań są wykorzystywane przez przedsiębiorstwa do budowania i implementacji strategii działania oraz do weryfikacji efektywności stosowanych rozwiązań.

Doświadczenie

Istotnym aspektem jest posiadanie przez badaczy doświadczenia zarówno akademickiego, jak i biznesowego. Połączenie tych dwóch obszarów gwarantuje, iż badania będą prowadzone przy wykorzystaniu nowoczesnych i precyzyjnych metod, a wyniki trafią w sedno potrzeb przedsiębiorców.

Autor: Dawid Szutowski

Zdjęcie od McMScience, z Flickr.com

admin

Leave your message